loading...
وبلاگ بستام
مولابخش بستام بازدید : 106 چهارشنبه 27 مهر 1390 نظرات (0)

 

هر زمان که بخواهی از کنارت خواهم رفت تا بفهمی چه باشم چه نباشم عاشقم هر کجا باشم در قلبم خواهی ماند و به عشق تو،با یا تو،با مهری که از تو به دلم مانده،زنده خواهم ماند

تا زمانی که نفس می کشی،نفس می کشم به عشق نفس هایت که هر نفس آرامش من است

هر نفس امیدی برای زندگی عاشقانه من است

وقتی نیستی،گرچه سخت هست سرکردن با اشک های که می ریزد از چشمانم

اما این عشق توست

که به من شوق اشک ریختن را می دهد این عشق توست که به من فرستی دوباره می دهد

می ترسم،می ترسم،می ترسم

یک سوال ته دلم مانده که می ترسم از تو بپرسم

می خواستم بپرسم که عزیزم مرا دوست داری

این بود حرف دل من
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • حقوق
    مقالات حقوقی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 423
  • بازدید کلی : 1,329
  • کدهای اختصاصی